Вівторок
20.08.2019
23:13
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Сайт Шийківської школи
Головна Реєстрація Вхід
Допрофільне і профільне навчання »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 17

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Допрофільне і профільне навчання

Концепція профільного навчання в старшій школі

 

/PROFILNE/analiz_stanu_vprovadzhennja_profilnogo_navchannja.doc


 

/PROFILNE/osnovni-naprjami-profiliv.docx
 

 


Урок є основною формою навчально-виховного процесу, і від того, наскільки серйозно відноситься вчитель-предметник до включення в хід уроку профорієнтаційного матеріалу, буде залежати ефективність роботи всієї школи при підготовки учнів до основного, правильного вибору професії.
Готовність учителя до роботи в умовах профільного навчання
Профілізація навчання передбачає підвищені вимоги до професійної підготовки вчителя, його педагогічної компетентності, ерудиції, загальної культури. Вчити по-різному – означає розробляти зміст, організаційні форми, методи і засоби навчання й виховання з метою забезпечення оптимальних умов для розвитку школярів. Вчитель вже не є єдиним і головним джерелом інформації, а, насамперед, організатором самостійної роботи учнів та консультантом. Вирішальною педагогічною умовою організації профільного навчання в загальноосвітній школі є формування складу педагогічних кадрів, які мають забезпечувати профільну, допрофільну, загальноосвітню підготовку учнів.
Учитель профільної школи повинен знати:
основні документи: закони України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, Концепцію профільного навчання в старшій школі;
національну доктрину розвитку освіти в Україні;
регіональні програмні документи;
концепцію і статут загальноосвітнього закладу, в якому працює;
основи особистісно орієнтованої педагогіки, індивідуального, гуманістичного підходів та способи їх реалізації у шкільній практиці;
наукову інформацію та зміст предметів базового й профільного рівнів;
порядок організації факультативів та елективних курсів;
методику організації проектної, науково-дослідницької, пошукової діяльності учнів.
Учитель профільної школи повинен уміти:
проектувати навчальний процес, дослідницьку, індивідуальну пошукову діяльність учнів;
застосовувати різні види й форми діяльності учнів (навчальні проекти, індивідуальні, групові заняття, самостійну роботу, практику, роботу в лабораторії);
застосовувати поряд з традиційними нові форми, методи й засоби педагогічного діагностування, розробляти індивідуальні освітні програми, педагогізувати середовище;
формувати логіку викладання профільних дисциплін, виходячи з потреб і нахилів учнів;
діагностувати й контролювати стадії особистісного та колективного розвитку;
розробляти заходи корекційно-педагогічного впливу;
застосовувати методи й технології навчання, які б формували навички збору та аналітичної обробки інформації, стимулювали самодіяльність учнів, збагачувати досвід відповідаль6ної діяльності, виробляли навички самоорганізації, розвивали ціннісні орієнтири;
використовувати в системі профільного навчання новітні інформаційні технології, елементи модульного, дистанційного навчання;
забезпечувати практичну спрямованість навчально-виховного процесу, формування універсальних компетенцій (інтелектуальної, комунікативної, пізнавальної, інформаційної, громадянсько-правової тощо);
сприяти професійному самовизначенню старшокласників.
Рекомендуємо для використання у роботі зразки діагностичних анкет вчителям, які працюють у профільних класах, виявлення самооцінки педагогічної майстерності вчителя; картки педагогічної самооцінки готовності педагогів до підвищення фахової компетентності з питань профільного навчання.




 





 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Серпень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Друзі сайту
  • Відділ освіти
  • Сайт вчителя історії Мальованого В.Ф.
  • Сайт вчителя математики та інформатики Мальованої Н.В.
  • Сайт вчителя світової літератури Горенко І.П.
  • Сайт вчителя географії Печеного А.В.